GLAD MIDSOMMAR!


Glasögon och skor från Primark i Gasgow, lipgloss från bluebox, yeah baby!

Idag är det midsommar och det ska firas!

Dagens planering ser ut såhär:

1. Skriva KLART alt. skriva 2 timmar på arbetet i marknadsföring. (har ju inte hela dagen på mig!)
2. Duscha och tvätta håret.
3. Handla till ikväll :)
4. Tänka ut vad jag ska ha med att dricka eftersom jag ska köra hem imorn.. 
alt.1 = 2 * 33cl öl och typ 25 cl baccardi razz.
alt.2 = 2 * 33cl öl och en halv flaska rödvin.

svårt! Vad är godast egentligen? rödvinet kan jag ju spara till imornkvälls middag om inte annat ;)

5. Göra mig iordning
6. Göra iordning maten
7. ÅKA och hämta Jennifer och Pau :)

Egentligen hade jag vetat ha en midsommarkrans också men jag får nöja mig med nytvättat hår och kanske ett sverige hårband? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0