Ny blogg, nya tag.

Alltid lika svårt med det första inlägget. Vad ska man skriva liksom?
Ska man berätta vem man är?
Ska man berätta vad bloggen ska handla om? (bra idé kanske..)
Eller ska man bara börja skriva rakt av?

Hm..

Min tanke är i alla fall att bloggen ska handla mycket om kreativitet, måleri, design osv.
Jag har precis läst färdigt andra året på min utbilning. Där målet är att jag så småning om ska bli civilingenjör inom Design och Produktutveckling. Jag tycker mycket om att teckna/rita/sminka/måla och jag har tänkt att denna sommaren ska bli en kreativ sådan!

Jag har inget jobb i sommar utan ska läsa en kurs i marknadsföring.

Andra planer inför sommaren är att
:
 
*Göra illustrationer i PROmarker (tuschpennor som blöder mkt och inte lämnar ränder) för att täcka mina väggar och garderober med teckningar.

*Skapa bättre och snyggare förvaringsutrymmen till min lilla etta.

* Låta mig inspireras av diverse bloggar.

och säkert en massa andra saker också!


so long!
♥ εmmα


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0